»Predlagamo, da oglaševanim shemam davčnih svetovalcev ne nasedate, v primeru nejasnosti, ali gre res za zakonito poslovanje, pa se lahko z vprašanjem obrnete na finančno upravo.«
»Postopek uvajanja davčnih sprememb mora biti dovolj dolg, da davčnim zavezancem omogoči dovolj časa za prilagoditev.«
»Nobenega razloga ni, da zaradi političnih obljub hitimo s spremembami davčne zakonodaje.«
»Dobro, kvalitetno, ampak pozabljeno, ker trenutno ni najbolj oglaševano.«
»Veseli nas, da so lani povprečni urni zaslužki v Sloveniji presegli oglaševane zneske.«
»Nanjo se poslušalci obrnejo predvsem v primerih, ko se ne želijo osebno izpostaviti radijskim ustvarjalcem.«
»V teh 16 primerih pa je bilo ugotovljenih za dobra 2 milijona evrov dodatnih davčnih obveznosti.«
»Seveda bi se v tem primeru pritožniki lahko obrnili tudi na Evropsko sodišče za človekove pravice.«
»Lahko se nam primeri, da bo izkupiček tega davka v razmerju do drugih davčnih prihodkov zelo majhen.«
»Davčne spremembe je treba pripraviti načrtovano, s predhodno narejeno poglobljeno analizo gospodarske situacije v Sloveniji in na širšem evropskem trgu, s ciljem oblikovanja ukrepov za ustvarjanje spodbudnega okolja za strokovne kadre, ki so potrebni za ključne razvojne gospodarske panoge v Sloveniji na eni strani in za zagotavljanje vzdržnosti javnih financ na drugi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju